Promo
Wat kan je allemaal ontdekken door in het brein van de consument te kijken?
Ga mee op een reis door de wereld van Neuromarketing. Unravel Research onthult hoe je hersenwetenschap en biometrics kan gebruiken om meer breinvriendelijke websites, verleidende advertenties en overtuigende winkels te maken.
We houden van een praktische aanpak. Ons doel is om jullie marketing effectiever te maken door het gebruik van innovatieve onderzoeksmethodes. Daarbij maken we ook gebruik van de meest recentste gedragswetenschappelijke inzichten. Mis het niet!
Bio
Geworteld in de consumentenpsychologie, laat Tim verrassende psychologische principes los in het landschap van het wereldwijde web. Gegrepen door inzicht, gedreven door techniek.
Tim is mede-oprichter van Unravel Research, het onderzoeksbureau dat Nederlandse merken helpt een kijkje te nemen in het brein van de consument. Hij schrijft over de laatste ontwikkelingen op het gebied van online conversie en usability, twee vakgebieden die zich bij uitstek lenen voor een psychologische bril.
En soms zet Tim die bril ook even af. Dan is hij een, salsa-dansende, gadget-verkennende en serie-beminnende Westlander.