Over Tim

Tel: 06 22 87 99 57

Mede-oprichter:
Unravel Research
Studio ST&T
Newneuromarketing.com

Accreditatie

nmsba

Bekend van

Media

Klik rechtermuisknop 'opslaan als' om de afbeelding op orignele formaat te downloaden.

Welke foto te kiezen?
Zorg dat Tim kijkt naar de tekst, dus niet van de tekst af. Lezers kijken namelijk waar de persoon op een afbeelding naar kijkt. Dus als we ze naar de tekst willen laten kijken, zorg dan ook dat mijn blik daarnaar kijkt.

Onderwerpen

Tim spreekt over uiteenlopende onderwerpen, maar altijd met één kern; consumentenpsychologie. 

Hoe kan je (hersen)wetenschap gebruiken om gedrag te veranderen? Met als doel: meer conversie, meer zekerheid en meer omzet. 

  • Neuromarketing Onderzoek (EEG)
  • Conversie-optimalisatie
  • Neuromarketing & Video
  • Neuromarketing & Retail

Podium introductietekst

Wat kan je allemaal ontdekken door in het brein van de consument te kijken? Tim onthult hoe je hersenwetenschap kan gebruiken om meer breinvriendelijke websites, verleidende advertenties en overtuigende winkels te maken.

Als mede-oprichter van Unravel Research, staat hij aan de wieg van één van de snelst groeiende neuromarketing bedrijven van Nederland. Met z’n collega’s helpt hij bekende merken zoals Heineken, Albert Heijn en Nutricia om meer inzicht te krijgen in waarom de consument z’n portemonnee trekt.

Vertelt de consument altijd de waarheid? Ga mee op een reis door de wereld van neuromarketing. Hier is: Tim Zuidgeest

Bio & Promo-tekst

Promo
Wat kan je allemaal ontdekken door in het brein van de consument te kijken?

Ga mee op een reis door de wereld van Neuromarketing. Unravel Research onthult hoe je hersenwetenschap en biometrics kan gebruiken om meer breinvriendelijke websites, verleidende advertenties en overtuigende winkels te maken.

We houden van een praktische aanpak. Ons doel is om jullie marketing effectiever te maken door het gebruik van innovatieve onderzoeksmethodes. Daarbij maken we ook gebruik van de meest recentste gedragswetenschappelijke inzichten. Mis het niet!

Bio
Geworteld in de consumentenpsychologie, laat Tim verrassende psychologische principes los in het landschap van het wereldwijde web. Gegrepen door inzicht, gedreven door techniek.

Tim is mede-oprichter van Unravel Research, het onderzoeksbureau dat Nederlandse merken helpt een kijkje te nemen in het brein van de consument. Hij schrijft over de laatste ontwikkelingen op het gebied van online conversie en usability, twee vakgebieden die zich bij uitstek lenen voor een psychologische bril.

En soms zet Tim die bril ook even af. Dan is hij een, salsa-dansende, gadget-verkennende en serie-beminnende Westlander.