Menu
  • Speaker
  • Blog
  • Contact
  • Nederlands
  • English (UK)
  • Speaker
  • Blog
  • Contact

Waarom een vies busje HelloFresh misschien wel miljoenen euro’s kost

Laatst reed er een witte bestelbus van HelloFresh door m’n straat. En wat viel me op? De bus was vuil. Het soort aanslag die je vaker ziet bij auto’s die al een tijdje geen wasstraat gezien hebben. Geen fris gezicht. Door deze associatie brokkelt het merk HelloFresh langzaam maar zeker af.

Lees het hele blog op studiostt.nl

Neuromarketing: social proof & 6 andere interessante inzichten uit 2015

In januari schreef Tim z'n nu razend populaire artikel; 'De 7 meest interessante inzichten uit de Neuromarketing uit 2015'. Een echte hit, want in totaal hebben zo'n 22.056 mensen het artikel gelezen (FrankWatching 19.289, LinkedIn 667 en NewNeuromarketing.com2100).

Het originele Nederlandse artikel vind je op FrankWatching.

Lees het artikel op FrankWatching

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Most read

  • Clearbit Reveal Alternatives. 3 options that costs less
  • Website Lead tracking: Clearbit Reveal vs Alternatives
  • How does Clearbit Reveal work?