Podcast: Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel
Meer informatie over onze podcast later.
Meer informatie over onze podcast later.
Klik rechtermuisknop 'opslaan als' om de afbeelding op orignele formaat te downloaden.
Welke foto te kiezen?
Zorg dat Tim kijkt naar de tekst, dus niet van de tekst af. Lezers kijken namelijk waar de persoon op een afbeelding naar kijkt. Dus als we ze naar de tekst willen laten kijken, zorg dan ook dat mijn blik daarnaar kijkt.
Tim spreekt over uiteenlopende onderwerpen, maar altijd met één kern; consumentenpsychologie.
Hoe kan je (hersen)wetenschap gebruiken om gedrag te veranderen? Met als doel: meer conversie, meer zekerheid en meer omzet.
Wat kan je allemaal ontdekken door in het brein van de consument te kijken? Veelgevraagd spreker Tim onthult hoe je hersenwetenschap kan gebruiken om meer breinvriendelijke websites, verleidende advertenties en overtuigende winkels te maken.
Als mede-oprichter van Unravel Research, staat hij aan de wieg van één van de snelst groeiende neuromarketing bedrijven van Nederland. Met z’n collega’s helpt hij bekende merken zoals Heineken, Albert Heijn en Nutricia om meer inzicht te krijgen in waarom de consument z’n portemonnee trekt.
Vertelt de consument altijd de waarheid? Ga mee op een reis door de wereld van neuromarketing. Hier is: Tim Zuidgeest
Promo
Wat kan je allemaal ontdekken door in het brein van de consument te kijken?
Ga mee op een reis door de wereld van Neuromarketing. Unravel Research onthult hoe je hersenwetenschap en biometrics kan gebruiken om meer breinvriendelijke websites, verleidende advertenties en overtuigende winkels te maken.
We houden van een praktische aanpak. Ons doel is om jullie marketing effectiever te maken door het gebruik van innovatieve onderzoeksmethodes. Daarbij maken we ook gebruik van de meest recentste gedragswetenschappelijke inzichten. Mis het niet!
Bio
Geworteld in de consumentenpsychologie, laat Tim verrassende psychologische principes los in het landschap van het wereldwijde web. Gegrepen door inzicht, gedreven door techniek.
Tim is mede-oprichter van Unravel Research, het onderzoeksbureau dat Nederlandse merken helpt een kijkje te nemen in het brein van de consument. Hij schrijft over de laatste ontwikkelingen op het gebied van online conversie en usability, twee vakgebieden die zich bij uitstek lenen voor een psychologische bril.
En soms zet Tim die bril ook even af. Dan is hij een, salsa-dansende, gadget-verkennende en serie-beminnende Westlander.
Tel: 06 22 87 99 57
Mede-oprichter:
Unravel Research
Unravel Behavior
Unravel Academy
Newneuromarketing.com
Accreditatie
Als veelgevraagd spreker behoort Tim Zuidgeest tot een van dé neuromarketing-experts van Nederland.
Tim is mede-oprichter van het snelstgroeiende neuromarketingbureau Unravel Research, waar ze merken als Albert Heijn, Heineken en PostNl helpen een kijkje in het onbewuste brein van de consument te nemen.
"Tim is een natural talk die je snel én met flair weet mee te nemen in het hoofd van je consument." - Peggy van Elst | Business Connected
Tim spreekt over uiteenlopende onderwerpen, maar altijd met één kern; Consumentenpsychologie & Neuromarketing.
Hoe kan je (hersen)wetenschap gebruiken om gedrag te veranderen? Met als doel: meer conversie, meer zekerheid en meer omzet.
Bij Unravel Research kijken we in het brein om marketing effectiever te maken.
Door bewezen technieken uit de neurowetenschappen en overtuigingspsychologie maken wij marketing effectiever en behaal je meer omzet.
New Neuromarketing bridges the gap between fuzzy science and straight solid application. Our team of writers uncover the biggest neuromarketing gems each month and transform them into clear bit-sized articles. No abstractions. No jargon. No p-values.
Unravel Behavior verandert gedrag. Meer clicks, meer conversie, maar bijvoorbeeld ook minder afval.
Praktische - onderbouwde - inzichten uit de gedragswetenschappen zorgen voor succesvolle gedragsveranderingen bij zowel grote als kleinere merken.
10 jaar ervaring en kennis verpakt in korte lessen die de geheimen prijsgeven over online beïnvloeding.
De online 'Meer Conversie met Neuromarketing & Psychologie' training is één van de populairste cursussen als het gaat om psychologie en conversie.
Tim is mede-oprichter van Unravel Research, het onderzoeksbureau dat Nederlandse merken helpt een kijkje te nemen in het brein van de consument.
Hij spreekt over de laatste ontwikkelingen op het gebied van online conversie en usability, twee vakgebieden die zich bij uitstek lenen voor een psychologische bril.
Ook Tim boeken als spreker? Neem contact op via het handje rechtsonderin :)
"Tim is een bevlogen neurospecialist die je door middel van herkenbare voorbeelden meeneemt in de werking van je brein. Vol enthousiasme en met hoge energie neemt hij je mee in de wereld van neuromarketing."
Naast zijn enthousiasme had Tim zich heel goed voorbereid. Zijn presentatie was specifiek gericht op Coolblue en hield goed rekening met het feit dat wij als conversiemanagers al heel wat wisten van CRO.
Tim pakte onderwerpen waar wij dagelijks mee bezig zijn en nam ons telkens een stapje dieper mee in de materie.
"Wanneer je een presentatie van Tim & Tom bijwoont, krijg je geen bullshit te horen maar wetenschappelijk bewezen facts & figures."